//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff
Follow
hello peeps ! welcome to super awesome.I'am Sya.11 years old.taken by Capital Z and do follow me ? :D



Kisah Aku dan Dia(Part I)

Hari ni adalah hari pertama di sekolah..aku duduk di hadapan kawan - 2 ku yg aku sudah lama tidak bertemu

Aku : Hai Tirah ! Hai Irah !
Tirah & Irah : Hai Sya !
Aku : Jom la pi kantin
Tirah & Irah : Okey !
*dlm perjalanan ke kantin*

Tirah : Sya skrang hang suka dekat spa ?
Aku : hmm...Aku suka dkt Leopard..
Tirah & Irah : Leopard ??!!
*aku dan kawan - 2 berhenti seketika*
Aku: ye Leopard..awt ?
Tirah & Irah : fuhh !! sepadan laa korang !
aku senyap dan tak cakap apa - 2 
*sampai di kantin*
Irah : cam mna hg suka kt Leopard ?
Tirah : Tu laa..
Aku : kami couple tahun lepas...tapi........
*aku diam seketika*
Tirah & Irah : Chewahhh !! Tapi apa ?
Aku: aku ptus dengan dyaa sbb dyaa ade perempuan lain..
Tirah & Irah : hah !!? sapa ?
Aku : ermm...Ayu
Tirah & Irah : ouhh !! tak pa..kami yakin Leopard suka hang...Jangan risau
Aku : okey..!!
*loceng berbunyi*
Aku : Jom la masuk kelas...mesti teacher masuk nanti 
Tirah & Irah : Okey !!
*apabila teacher masuk ke kelas*Teacher : Good morning everyone..
Murid - 2 : good morning Mrs.Preyah
Teacher : How was your holiday ?
Murid - 2 : Good !
Teacher : Okey - 2 take out your text book.Open page 1
*aku dan kawan - 2 belajar sehinggalah waktu teacher tamat*Teacher  : Okey..Teacher nak ubah tempat kamu...lelaki perempan..
Murid - 2 : hah ???!!!
Teacher : bangun dan bawak beg kamu..dan berdiri di depan
*kami mengikut apa yg teacher ckp*Teacher : Tirah and...Doctor you duduk di situ.
Fiza & Doctor: okey teacher....
Teacher : Sya and...
*aku diam*
Teacher : Sya and Leopard you duduk di belakang Tirah and Fizi
*aku terus terkedu*Aku n dyaa : Okey teacher....
Teacher : Irah and... Alif you duduk di sebelah meja Sya..
Aku : Selamat Irah duk tepi aku..
*kami semua belajar seperti biasa*
*bunyi loceng*
Cikgu Siti Suhaida : Baiklah semua..kami boleh balik..
*Oh ye tak ye...Doctor jadi Ketua Kelas*
Doctor : Bangun ..!! Terima Kasih Cikgu !
Cikgu Siti Suhaida : Sama - sama.
Setiap hari pasti akn aku pikir tentang dyaa...selama 2 bulan hidupku begini..sampailah satu hari..Leopard dan Ayu putus..disebabkan Doctor suruh Leopard ptus..dan disebabkan orang kata "Ayu Bohsia"Nak tahu apa maksud Bohsia ? "Curang"..Okey..sambung Kisah nie...Aku tgh adekan latihan Bola Jaring...then,Doctor dtg dan ckp
Doctor : Weyy Sya..Leopard kta dya nak couple ngan hg..
Aku : Okey..
*Doctor terus berlari ke arah Leopard*
dan waktu itu juga...aku dan dya berpandangan
*pada waktu malam*Dyaa mesej aku
dyaa : aku dengar hg terima 
Aku : memang laa..cuma aku takut Ayu marah aku jaa
dyaa: biaq arr kt dyaa...dya tu selalu Bohsia dengan aku
Aku : ermm...okay...
dyaa : hg tgh wat paa ?
Aku : tgh on9 jer...hg ?
dyaa : sma laa...
Aku : okey laa...esok sekolah aku nak off...Bubye !! 
dyaa : byee...!! I love you..
Aku : love you too..
hubungan kami semakin lama - 2 semakin rpt..sampaikan orang yg suka kt dyaa pon cemburu :/
masa olahraga...
ade orang kata 
dyaa dan Irah main tendang - 2 
Kayy !! aku taw aku jelous... :(
Pastu orang kta dyaa suka kt Irah...aku punya la sedih... :(
malam tu aku merajuk dengan dyaa..
dya langsong tk lyan aku :'(
tpi..dik angkat kesayangan aku,Syafida 
bgi ceramah kt dyaa...
Then,dyaa rasa bersalah..dan dya pujuk aku..waktu tu aku dh okey skit..
memang malam tu aku menangis.. :'(
sampai sekarang hubungan kami rapat..
dan peminat Leopard skrang tgh rancang plan untuk putuskan hubungan aku dan Leopard..memang sakit hati gila laa dgn peminat  Leopard nie...sampaikan ada sorang budak nie usha Leopard...haish..tpi tak paa laa..sbb Leopard kta 'Aku Setia Hujung Nyawa dengan hg"
terus aq wat tanda :D
- Tamat Kisah Aku Dan Dia(Part I) -
Maaf klau cerita nie  agak...jiwang skit...
nie memang fakta dalam hidup Sya..
dan maaf bgi penggunaan "Aku"
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca